sunnuntaina, heinäkuuta 1

Ja ulkona kesäyö.

On taas aika paljon aikaa siitä kun viimeks kirjotin tänne, mutta mun kesä on mennyt aika mukavissa merkeissä. Kesätyöt oli heti alkukesästä ja töiden jälkeen oli n. viikko semmosta lomailua eli istuin koneella ja olin vaan :D En oo oikeastaan ollu ulkona paljoa, eli en oo ottanu aurinkoa tms. En kyllä haluiskaan ruskettua kun tykkään olla vähän kalpeempi :) Sitten tiistaina (26.6) matkustin ihan yksin toiselle puolelle suomea, karstulaan kaverin luokse ja tulin kotiin perjantaina. Oon tosi ylpeä siitä, että uskalsin matkustaa yksin sinne koska hermoilin ihan älyttömästi sitä ja tapasin myös mun eetun siellä ekaa kertaa ja kaikki meni kivasti ja pääsin vihdoin ja viimein söpöilemään jonkun kanssa :3 ♥
Perjantaina matkustamisen jälkeen pääsin noin seittemän aikoihin illalla kaverin bileisiin. Bileiden syy oli ajokortti ja täysikäsyys :D Oli oikein mukavaa ja sai uusia tuttavuuksiakin. ''Mä lisään sut facebook kaveriks!!'' En voi väittää olleeni selvinpäin siellä vaikka niin uhkasinkin.. Siitä oon kans ylpeä etten edes maistanut tupakkaa vaikka olin humalassa :3

Nyt suunnitelmissa on seuraavana ilosaarirokki ja kavereiden tapaamista joensuussa. Pitäis kai sitä sinne Helsinkiinkin matkustaa. Palkka tais tulla tänään (?) , en oo yhtään varma. Ois kiva kyllä päästä kavereiden kanssa shoppailemaan! Hirveä tekemisen puute.

No eipä muuta. Ilmotelkaa jos joku on enää kiinnostunu mun blogin lukemisesta, koska en muuten jaksa ylläpitää tätä.

Ei kommentteja: