keskiviikkona, tammikuuta 11

Oon niin onnellinen, että varmaan räjähdän.

Paras päivä pitkiin aikoihin. Tein tänään kaks mulle yleensä ahistavaa asiaa ja oon kamalan ylpeä omasta suorituksestani, että uskalsin 1. mennä liikuntatunnille pelkällä kajaalilla ja vähällä ripsivärillä, 2. mennä apteekkiin ostamaan omat reseptilääkkeeni ettei äidin tarvitse huolehtia :3
Mulla on nyt aika iso projekti menossa itteni suhteen, nimittäin itsetunnon kohotus eli tästä lähtien yritän ajatella positiivisesti itestäni ja hyväksyä vikani sellasena kun ne on. Kaikki ihmiset on täydellisiä just sellasenaan.

Mua alko kyllä viimesellä oppitunnilla (psykologia, josta muuten tykkään! arvelin kylläkin tykkääväni >:3) vihlomaan mahaan aika paljon :s sain sen kuitenkin alle 20minuutissa pois buranan ja mahallaan makaamisen ansiosta.
Sitten menin ylpeänä ja tyytyväisenä odottelemaan linja-autoa ulos kylmään ja sain n.5-10minuutin kuluttua henniltä soiton, että missä ihmeessä oikeen oon. Olin ihan ihmeissäni ja vastasin, että no odotan tietenkin linja-autoa. Henni sitten kerto mulle, että se kuski oli päättäny tällä kertaa hakea ylä-asteelta ensin ja olin näköjään menny liian myöhään ulos odottamaan. Mun mielestä tommonen on aika epäreilua, että se kuski tekee miten huvittaa, koska olettaako se kaikkien oikeasti menevän ulos 15minuutiksi seisomaan ja värjöttelemään pakkaseen kun sen bussimatkan jälkeen pitää vielä kävellä 2kilometriä siellä kylmässä? (tai muiden jopa enemmän). No, menin sitten asuntolalle maran ja tytin tykö ja soitin äitille, että kävi näin ja äiti ei oikeen tykänny, mutta ei kuitenkaan ollut vihanen. Huono puoli oli, että äiti ja iskä on tänään kuopiossa ja tulee vasta 8-9 maissa illalla kotiin, joten mulla ei ollu kyytiä. Ajattelin ensin kävellä sen 10km kotiin tai pummia kyytiä opettajalta. No, sain sitten yhdeltä meiän tutulta taksikuskilta kyydin. Olin kiitollinen.

Tänään pitäisi lämmittää sauna ja muutenkin hoitaa huushollia sillä aikaa kun äiti ja iskä on poissa ja on ollu ongelmia jo pikkusisarusten kanssa, kun pitää kinastella kokoajan. Toivottavasti ei polteta koko taloa.

























Äiti teki mulle pipon johon lisäsin itse noita jänniä helmiä :D Ylimpänä on tommosia lankakeriä, joista ajattelin jotain neuloa. En vaan tiiä tekisinkö kaulahuivin, legwarmerssit vai pipon?

Ilta meni mukavasti ja kaikki sujui ongelmitta (: Enkä välitä pikkuseikoista vaan annan tän fiiliksen jatkua!

Toivottavasti teilläkin oli kiva päivä (:

Ei kommentteja: