maanantaina, marraskuuta 5

she fell in love with someone else

Tänään oli siis eka teoriatunti. Oli ihanaa lähteä 8-15.30 kestäneen päivän jälkeen autokouluun istumaan 1½h putkeen epämukavalla tuolilla.(olin kyllä vaan 15.10 asti) Perse alko kyllä puutua. Keho purki ahistusta fyysisesti ja tuntu ettei enää vaan pysty istumaan. Onneks sieltä sit pääsikin pois, vaikka pari minuuttia oltiinkin yliaikaa. Meitä on vaan 5kpl, neljä mun omasta koulusta ja yks vanhempi mustalaisnainen. Harrastettiin pientä small talkia odotteluhuoneessa sen kanssa ja ihan mukavalta vaikuttaa :3
Tätä taitaa nyt olla kaks viikkoa ma-to alkaen 16.00 ja loppuu 17.30 ja tosiaan mulla loppuu jokapäivä koulu 15.30. Ei tuu kauhean isoa taukoa väliin. No on se sen kaiken arvosta sitku sen oman kortin saa käteen!

Venäjääkin pitäs jaksaa opiskella kun en  pääse 2/3 tunneille, niin pitäs kotona opiskella. Sain 10 saniksesta, jej! Helpottavaahan on, että Henni opiskelee samassa ryhmässä ja se voi auttaa mua. Oon siis käynyt kyseisen alkeiskurssin kasiluokalla, joten aika tuttuahan se on.

Perjantaina ois meidän luokan yhteinen joku pikkujoulu tapahtuma. Lauantaina lähetään aikasin aamulla ajamaan Helsinkiin serkun ristiäisiin. Sunnuntaina on Hennin synttärit ja Eemelillä ois 19. pv. Pitäis niillekin jotain hankkia, jospa Helsingistä vaikka :]

Nyt kun sais vielä unirytmin kuntoon ja menis ajoissa nukkumaan ni jaksais koulussa keskittyä paremmin.




Ei kommentteja: