lauantaina, marraskuuta 24

they call her love

Autokoulun teoriat ohi jej. Tuntuu sinänsä kivalta että koeviikko on ens viikko niin pääsee heti kokeen jälkeen kotiin :3 Ja koeviikon jälkeen alkaakin sitten helpompi jakso.

Näkyypä huonosti. No ne tunnit ei oo pääasia vaan se miten kivaa tulee olemaan :3 Tosin parina perjantai-aamuna en taida ilmaantua kouluun koska koulu-uinnit, yök. Mut kerkeen toivottavasti tehä kaikki läksyt koulussa!

Mua inhottaa kasvaa ''aikuiseks'' kun huomaa miten paljon vikaa tässä maailmassa on ja kun ei ite pysty vaikuttamaan niihin ongelmiin oikeestaan mitenkään. Oon myös huomannu miten vihaseks oon tullu. Ei tää ollu tämmöstä yläasteella vaikka olikin paskempi ympäristö. No, en nyt ala mitenkään filosofistiseksi tai masentelemaan.
 Nimittäin Joulu on kohta ja hyvää ruokaa! (ihanku en ois jo turvonnu tarpeeks) En oo kyllä ostanu vielä _yhtään_ joululahjaa enkä oo hankkinu synttärilahjojakaan. Mitä tää on? Oon yleensä meiän perheestä se jolla on puolet joululahjoista valmiina jo syyskuussa. On kyllä ollu aika kiireistä ja koko syksy on menny ihan koomassa koska koulu ja kiire. Elämä pyörii enimmäkseen koulun ja tietokoneen ympärillä. How sad.

Haluisin myös toisaalta olla jo 18, että voisin ajaa hennit ja mut kouluun aina ja ois helpompi lähteä kotiinkin. Äidin ei tarvis enää käydä kaupassakaan. Säästyis niiin paljon aikaa!

Mua vituttaa myös ihan suunnattomasti se miten oon kadottanu mun kännykän usb-johdon. Harmittaa kun en pääse laittamaan uutta musiikkia sinne :(

Ainiin! Meillä on musiikissa semmonen juttu, että pitää valita joku bändi josta tykkää ja soittaa joku niiden biisi ja sitten selittää miksi tykkää siitä bändistä ja miten löys sen bändin. Olin eka vahvasti RHCP:n kannalla, mutta nyt on aika kova Parachute- vaihe päällä. Kamalaa. En osaa päättää.



Ärsyttävää että toi video näkyy tommosena typeränä pienenä palikkana tossa. Ois parempi jos ei näkyis ollenkaan.

Nyt juomaan glögiä!

Ei kommentteja: