lauantaina, joulukuuta 31

The last day of 2011

Aika moni blogihan tätä on jo hehkuttanu, mutta ehkä munkin pitää jonkunlaista postausta kehitellä näin viimesen päivän JA viimesen lauantain kunniaksi (:

Mulla ei oo kuvia oikeestaan tältä vuodelta, koska 1. mun kone on huollossa ja on äidin kone käytössä, kaikki kuvat on/ollaan lisäämässä sille uudelle koneelle 2. oon laiska ottamaan kuvia :c 3. mun naamasta saa tosi harvoin hyviä kuvia

Omistan myös huonon muistin, joten en oikeestaan muista ilman kuvia, mutta talvi meni kärvistellessä, koska palelen helposti ja 30 asteen pakkaset jee. Keväällä sitten mulla loppu ysiluokka ja olin siitä tosi onnellinen ja helpottunu, mutta samalla vähän haikee fiilis oli, kun piti jättää yläaste ja olin vielä aika epävarma mun jatko-opinnoista.
Mun ysiluokkaa hankaloitti myös se, että olin ulkopuolinen + portfolio ja se ois pitäny esittää koko luokan edessä, mutta kaiken sen taistelun jälkeen sain mahollisuuden esittää sen pelkästään mun kavereille psykologin todistuksen avulla. Meiän rehtori teki siitä aikamoista helvettiä mulle :--) Keväällä mulla myös todettiin masennus ja sain lääkityksen siihen.

Mutta siis ysiluokan päätyttyä alko kesäloma ja se hujahti ohi nopeasti. Päätin viikkoa ennen Joensuuhun Lähihoitajakouluun lähtemistä, etten kykene lähtemään sinne ja päätin sitten mennä tänne meiän Ilomantsin lukioon ja nyt huomaan, että se oli paljon parempi vaihtoehto.

Syksyn alkaessa mua jännitti ihan hirveästi. Onneks Sanna helpotti sitä lukioon tulemista + tulihan sinne muitakin kavereita yläasteelta (: Kivasti se siitä lähti ja coopperinkin pääsin läpi :--) Luokan muihin ei-niin-tuttuihin ihmisiin tutustuin nopeasti ja löyty uusia kivoja kavereita.

Talven alkaessa, eli marraskuun puolella aloin ostelemaan joululahjoja. Odotin joulua tosi paljon ja Saksan matkaa, joka tapahtukin 7.12 ja siellä oli ihan huippua ♥ ! Joulukuussa sain myös raudat pois ja värjäsin hiukset mustaksi (:

Mulla oli kaikin puolin aika kamala alkuvuosi, mutta siitä kesän jälkeen se lähti paranemaan. Löysin uusia kavereita, juoksin sateessa, luin kirjoja, katsoin leffoja, nautin elämästä, alotin kattomaan New Girliä ja American Horror Storyä, alotin kaulahuivin tekemisen, itsenäistyin, vähensin vaatteiden ostoa, päätin tehdä muutoksen, yritin parantaa itsetuntoa, päätin alkaa tykkäämään itsestäni, selvisin koeviikoista kunnialla läpi, sain pienen ''häirikkö'' maineen, musta tuli ilosempi.








































Oon kulkenu tän näkösenä melkein koko viikon :--)







































Sori, oon likanen, ruma ja ihana pömppömasu (<3), mutta siinä pari kuvaa mun kahesta uudesta paidasta ja oon täysin rakastunu tähän tummansiniseen neuleeseen, enkä aio kyllä käyttää tota rumaa vyötä :c

Käytiin kans Bodyshopista ostamassa mulle kasvovoide, joku rasva joka puhistaa ihoa (?) ja peitekynä :--) äiti kerto, että ne meikit on hyviä, joten päätin kokeilla (en kyllä vielä oo kokeillu eheh)




















Hyvää uutta vuotta jo nyt (: ♥