lauantaina, joulukuuta 24

Pieni sai sun veljesi enkeleitten maasta.









Ehkä pientä Joulun yliylistämistä, mutta toivottavasti nyt niillä joilla ei ollu vielä joulumieltä tai joulufiilistä niin tulis tästä mun postauksesta ees pieni semmonen. Anteeks taas niille, jotka on saanu jo tarpeekseen kaikesta jouluhössötyksestä :c

Te jotka rakastatte joulua (kuten minä heheh) niin syökää niin paljon jouluruokaa, että tulee paha olo, juokaa glögiä niin paljon kuin vaan jaksatte, repikää lahjat auki sekunnissa ja sitten valittakaa sotkua, menkää lumeen pyörimään, käykää joulusaunassa, laittautukaa nätiksi (jos teillä on tapana) ja vaan nauttikaa perheen yhdessä olosta! Siitähän joulussa on kyse, eikös?


Te taas, jotka vihaatte joulua, niin käpertykää sängyn pohjalle hyvän kirjan ääreen tai kuunnelkaa musiikkia niin kovaa, että tärykalvot räjähtää, viettäkää joulu koneella ja katsokaa jotain hyvää ohjelmaa, katselkaa kun lumi putoaa maahan lämpimän talon sisältä ja olkaa vaan niin kuin ois normaali päivä (:

Nyt ite meen alakertaan oottelemaan, että lähetään hakemaan kuusi sisälle ja koristellaan se. Huomenna lisää postausta mun joulusta (: Yritän ottaa mahollisimman paljon kivoja ja hyvälaatusia kuvia! c:

Vielä loppuun yks mun lempijoululaulu, joka melkein saa mun isänkin itkemään (tosi tosi harvinaista nimimerkillä en- oo- koskaan- nähny- iskän- itkevän)

Ei kommentteja: