perjantaina, maaliskuuta 23

Mokkapaloja ja Yhteisvastuuta

Voii, tänään oli aika kiva viikonlopun alotuspäivä (: Meillä oli koulua vaan 08.00 - 12.30 ja sen jälkeen tapasin Lauraa, yhtä mun yläaste aikasista kavereista, kun se nykyään asuu kaukana karstulassa niin ei nähdä niin useesti. Käytiin yläasteella ja pyörittiin Eemelin ja Hennan kanssa :D Ihania ihmisiä ♥ Tosin näin kaks inhottavaa kusipäätä siellä huoh. Käytiin kotsan luokassa syömässä vähän vuuasta mokkapalaa jota oli jäänyt ylimääräsenä ja henna possu veti puolet siitä annoksesta ja eemeli ja minä jouduttiin jakamaan se loppuosa >:( Eemeli kilttinä poikana pesi sitten sen vuuan ::D Sitten kun välitunti loppu oltais haluttu (tai minä oisin halunnu) mennä niiden matikan tunnille pyörimään, mutta mun entinen luokanvalvoja Juha, ei antanu >:
Siitä suunnattiin kylälle ja päätettiin käydä leipomossa hakemassa jotain makeista, tosin siellä oli niin kallista, että päätettiin ostaa halvemmalla kaupasta ja ostin iison viinerin, pienen kokiksen ja red bullin ♥ Terveellinen elämä, wtf? Meidän oli tarkotus käydä leffassa kattomassa saapasjalkakissa, mutta Lauran piti sit lähteä takasin karstulaan >: Käytiin viiden aikoihin kaupassa ostamassa tarvikkeita smoothieiden valmistukseen ja meille huomisen ruoka, kun äiti ja isi on jossain ihme jutussa, että ei kuolla nälkään.
Sen jälkeen mentiin pikkusiskon yhteisvastuujuhlaan ja siellä oli ihan kivaa, kun löydettiin kaks käsinukkea jolla pelleiltiin ::D Seriously, oon vuoden päästä 18 ja leikin käsinukeilla. Noh, kuitenkin, mua vähän ärsytti kun pari ihmistä tuijotti pahasti, kun mulla oli shortsit, sukkahousut ja korkkarit. Nojaa, olkoot.

Nyt tää ilta menee koneen, aikakoneen ja muuten vaan perheen kesken :3 ♥ Pitäkää kiva viikonloppu, ite yritän olla stressaamatta tulevia tehtävien palautuksia ja koeviikkoa :s

































Saatte arvata mitä tossa Anttila kassissa on ;)

Ja suunnitelmien mukaan kesästä tulee yks kivoimmista pitkästä aikaa! ♥

Pari kuvaa meinas unohtua.








































Nää on kännykällä otettu joten laatu on sitä mukaa  >:

Suosittelen laittamaan äänet aika hiljaselle, koska tuolla on aika paljon taustamölyä ::D



Ei kommentteja: