tiistaina, maaliskuuta 13

@School

Taas kirjotan postauksen koulusta, joten tähän ei tuu kuvia >: Mutta tämmönen välipostaus kaikesta mitä on tapahtunut, kun kotona ei oo oikeen ollut aikaa postata eikä suoraansanottuna innostustakaan. Mutta nyt kuitenkin oon hyppytunnilla ja oon saanu kommentteja siitä, että mulla on kiva blogi niin aattelin sitten alkaa taas postailemaan tiuhemmin ja laittelemaan kaikkia kuvia mitä on tullut otettua. On nimittäin käynyt mielessä tän blogin lopettaminen, mutta en sitten ehkä lopetakkaan :D

Tein postauksen viime maanantaina kun oltiin saavuttu helsinkiin edellisenä iltana. Teen helsinkipostauksen hieman myöhemmin, koska pitää ottaa kaikki kuvat ostoksistakin. Harmi, ettei löydetty kameraa ja saatu sitten otettua sitä sinne helsinkiin mukaan >: (tänä aamuna se löyty äidin takin taskusta)

No kerron sitten koulusta, joka ehkä kaikkein vähiten kiinnostaa mun lukijoita :s Mutta me saatiin eilen ne maantiedon uusintakokeet takasin ja kaikki muut pääsi läpi siitä, paitsi minä. Eikä kyllä tullut yllätyksenäkään. Sain siis kokeesta 4½, menin uusintakokeeseen ja tuli taas 4½. Jäi puolestatoista pisteestä kiinni, että oisin päässyt läpi, no onneks toi meidän opettaja oli mulle sen verran reilu, että se sitten anto mulle semmosen pienen monisteen johon oli laittanu tiettyjä asioita siitä maantiedon koealueesta ja sovittiin aika kahen viikon päähän suulliseen kuulusteluun, jossa mun pitää siis osata noi asiat, että pääsen kurssin läpi. Nyt pitää vaan kolmannen kerran ottaa se maantiedon kirja esille ja alkaa lukea. Luin nimittäin uusintakokeeseen sen koealueen läpi ja en silti päässyt koetta läpi >: Mutta jos nyt kolmas kerta toden sanois vihdoin ja viimein.

Sit mulla on äidinkielessä joku lopullinen kirjaraportti tehtävänä, en tosin tiedä millon sen pitää olla valmis ja millanen sen pitää olla, kun ope vaan ohimennen heitti että ne jotka ei ollut lukenut sitä kirjaa kokonaan siihen mennessä kun se oli sovittu, niin pitää nyt sit tehdä semmonen lopullinen raportti siitä. Jee. Sitten mulla on historian esitelmä sovittu perjantaiksi Sannan kanssa. Meiän esitelmä on ehkä vähän huonolla mallilla, mutta kyllä se siitä lähtee :--)

Huomenna on psykologi taas Joensuussa joskus kolmen jälkeen enkä malta odottaa, että pääsen kertomaan sille siitä miten hyvin suoriuduin puheesta (: Ja että itsetunto + kaikenlaiset stressinjäännökset ja kaikki pieni häikkä mitä on nyt ollut, on vihdoin häviämässä. Tuolla puhuminen oikeesti auttaa ja saa asiat näkemään oikealla tavalla ja ymmärtää muita ihmisiä paremmin.

Vielä voisin kirjoittaa rahasta, kun tätä asiaa näyttää tulevan. Mulla meni Helsingissä aika kivastikin rahaa ja nyt mulla on ehkä vajaa 10e jälellä. Ei sillä, ei tee edes mieli ostella mitään, mutta jotenkin köyhä olo ja tuntuu siltä, että kohta kuitenkin löytyy jotain joka on vaan PAKKO saada.

No mutta, pitäkää kiva tiistai päivä ja nauttikaa, sillä kohta on enää kaks kuukautta koulua ja sitten koittaa KELOMA !

Ei kommentteja: