maanantaina, marraskuuta 7

But in the end, everyone ends up alone

TASAN KUUKAUS JA SITTEN TÄÄ TYTTÖ LÄHTEE SAKSAAN NII!








Ei saatana, en jaksa odottaa. Pääsen berliiniin tasan kuukauden päästä ♥ ! Ja teille jotka ette satu tietämään, niin tää on mun ihka ensimmäinen matka minnekään ja tuun myös lentämään ihan ekaa kertaa lentokoneessa :D
+ sori noitten kuvien laatu, ne on nyt tilapäisesti Googlesta, koska en kerta oo käyny vielä siellä Saksassa, niin eihän mulla omia kuvia sieltä ole. MUTTA lupaan kautta kiven ja kannon, että otan PAAALJON kuvia siellä!

Jotkut tarkkaavaiset huomas, että aloin taas kirjottamaan suomeks. Paljon mukavampaa, koska ite oon ainakin huomannu, että jaksan paremmin lukea blogeja jotka on kirjotettu suomen kielellä. Ei sillä, että Englantia ois hankala ymmärtää, mutta oon vaan huomannu skippaavani ne joissa kirjotetaan Englanniks :D

Mulla on tapahtunu nyt parin viikon aikana aika paljon kaikkea mukavaa mm.
- Oon ihastunu (taas, ylläri)
- Oon tutustunu paremmin meiän luokkalaisiin ja kasvattanu itsevarmuutta
- Tutustunu pariin ihmiseen, joista on tosi lyhyessä ajassa tullu tosi tärkeitä ♥
- Tehty remonttia kotona
- Alkanu taas panostamaan koulunkäyntiin (paitsi tunneilla....)
- Oon saanu pari varotusta tunneilla ja mut on jouduttu siirtämään toiselle puolelle luokkaa. Tää ei oo ollenkaan mun tapasta, varsinkaan yläasteella :D
- Poistanut turvallisuuskurssin valinnaisista aineista ja valinnut sen tilalle Espanjan nettikurssin. (siitä mun pitäs käydä kyselemässä opolta)
- Hankkinu parit joululahjat
- Pitäny ostoslakkoa lokakuusta lähtien :--) 

+ Alkanu pikkuhiljaa nauttia elämästä :3 ♥

Oon niin ilonen siitä, että mulla ei oo enää sitä jatkuvaa stressiä päällä, mikä oli kouluvuoden alussa, kun kaikki oli uutta ja ei tienny mitä odottaa koeviikolta. En enää oo tuhlaamassa kaikkia vähiä säästöjäni vaatteisiin ja joka viikko juoksemassa ostamaan jotain mitä luulen tarvitsevani. Oon tosta niin ylpee. Päätin nimittäin, että mulla on ihan tarpeeks vaatteita ja en tartte kokoajan uusia, eikä mun kannatakkaan tuhlata rahoja niihin, mitä en oikeesti tartte. Tosin Saksasta mun on PAKKO ostaa ''I Berlin/ Germany'' -paita :D MUST HAVE !!11

No nyt kun tätä tekstiä tulee, niin annetaan tulla. Elikkä siis oon lähössä tosiaan Saksaan 7.12 ja tuun takasin 10.12 (muistaakseni). Otan sinne omaa rahaa mukaan 100e, että saan ostettua parit Joululahjat ja tuliaiset + itelleni ehkä jotain kivaa c: Äiti ja iskä maksaa yleisesti ''elämisen'' eli ruuan, asumisen, juomat jne, mutta jos ite ostan jotain karkkia, ni tietenkin käytän omia rahojani.
Me ollaan nyt Saksan ryhmän kanssa kerätty rahoja tätä Berliinin matkaa varten. Ollaan mm. myyty sukkia, pyyhkeitä, alusvaatteita, mausteita ja kohta aletaan myymään Joulukortteja. Perjantaina ois koululla tarkotus pitää semmonen pieni myyjäiset-tapahtuma ja siitä tulee myös sitä rahaa meiän Berliininmatka-kassaan. 30.11 on Inventaario mahollisuus S-marketissa, jonne aion mennä, koska siitä saa 100e n.5-6h työltä, mutta yks negatiivinen puoli on se, että se alkaa 17-18.00 ja kestää sitten sinne puoleen yöhön. Se on myös keskellä koeviikkoa, mutta koska seuraavana päivänä (1.12) on Ruotsin koe ja oon suhteellisen hyvä kielissä, niin mulla ei pitäs olla suurempaa hätää sen kokeen kanssa.

Nyt ei tuu enempää tekstiä, joten ehkä alan kattelemaan noita ruotsin epäsäännöllisiä verbejä ja kuuntelemaan musiikkia.

BTW oon ollu nyt pienellä joulutuulella tän biisin ansiosta:





Ei kommentteja: