maanantaina, marraskuuta 28

Mua inhottaa kun ihmiset postaa niin hitaasti.

^ otsikko kertoo jo aika paljon. Mun postausten tahdilla ei sinänsä ole mitään väliä, koska mulla on vaivaset 5 lukijaa :--) (aka en-usko-että-ketään-haittaa-vaikka-postaisin-kuukauden-päästä)

agagagag istun vielä koulussa ja mulla on nälkä. Emilia pelotteli keuhkokuumeella. Tänään oli saksan koe. Meni miten meni, en usko että ysiä saan, nyyh.

Sain myös tänään tietää, että mulla on kaikki rahat koossa ja ei kuulemma tartte enää kerätä rahaa sitä Saksan matkaa varten (: loistavaa! ..aber otan kuitenkin omaa rahaa mukaan, että saan osteltua kaikkia vaatteita sun muita + tuliaisia :3 !1 paitsi ehkä pitää saada isiltä ja äidiltä vielä se 100e niihin ruokiin. En usko, että kyllä niin paljoa tuun tarvitsemaan, täytyy miettiä. Siis lähdetään sinne Saksaan 7.12 eli ihan pianpianpian!1 päälle viikko enää :] Vois alottaa pakkailun jo... ehehehe :D
Harmittaa kyllä, että iskä ja äiti on joutunu niin paljon maksamaan tosta mun saksan matka hommasta.

Sitten kuhan pääsen kotiin saattaa tulla vähän kuvapainotteisempi postaus viimepäiviltä, nyt on tämmönen tiedotus aiheisempi :3 Tänä iltana pitää lukea biologiaa ja varmaan myös ruotsia, kerta oon keskiviikko illan S-marketissa inventaariossa ja en oikeen sillon kerkee lukea.

ps. musta tuntuu, että oon nykyään kamala pölisijä tunneilla ja häiriköin muita + ärsytän. Oon varmaan oikeesti muuttumassa tosi ärsyttäväks ihmiseks, ellen jo oo :c Harmittaa. Aion kyllä ruveta käyttäytymään (emiliakin!11)

pss. Linkatkaa mulle kivoja blogeja joita lukea :3

psss. tahtoisin jo oman koneen kotiin

Ei kommentteja: