perjantaina, marraskuuta 25

Jenny on ehkä maailman sulosin kolmevuotias.



No makeup.


Makeuppendaalen.

Mun kännykkä ei ilmeisesti tykkää siitä, jos siinä on yli 12 kuvaa ja alkaa valittaa, että muisti täynnä. Voi myös johtua siitä, että mulla ei oo erillistä musiikkisoitinta ja tungen kaikki biisit tohon kännykkäparkaan :D Joten aika surkeahko kuvasaldo (taas), sori :c Henni kylläkin tulee tänään kotiin ja sen mukana meiän iki-ihana digikamera ! (nimimerkillä: en omista järjestelmäkameraa)

Oon tässä lähiaikoina miettiny hiusten värjäystä, koska tää kulahtanut punanen ei liiemmin mua innosta :D Iskä kylläkin sano, että on ihan omiaan tää väri mulle......wut. (tummempi kuin ylemmissä kuvissa kuitenkin!1)

Huomenna ois siis tarkotus mennä sinne narikkaan ja ansaita siitä jonkun verran rahaa. Siellä meneekin mun lauantai-ilta, nyyh. No, mitä muutakaan mä lauantai-iltasin tekisin? ....istusin koneella ehehehe.

Huomenna lisää kuvia sun muuta. Emmä usko, että mulla mitään tärkeempää asia oli.
Nyt alan ahkerasti lukemaan kokeisiin ja sitten ehkä paketoin pikkuveljien lahjat, taino...paketoin ne nyt koska tykkään paketoida lahjoja niin kovasti :33 !1

HAUSKAA VIIKONLOPPUA APINAT !!!1


Ei kommentteja: