keskiviikkona, marraskuuta 23

Ida's day off

Mitäs kaikkea jännää keksisin tänään? Ainakin mun pitää lukea kemiaa, biologiaa, saksaa ja ruotsia. Biologia ja Saksa nyt kuitenkin on tärkeysjärjestyksessä ekana, koska ne kokeet on ens viikolla maanantaina ja tiistaina, kuten oon kertonu.. :D

En muuten oo vielä käyny ostamassa pikkuveljille niitä joululahjoja, koska tiistaina mulla oli noi mausteet ja nyt eilen oli toi liikuntakassi ja tosi painava koululaukku, joten meen varmaan huomenna, jos saan neljän aikaan kyydin kotiin.

Niin, noiden kokeisiin luvun lisäks, mun tosiaan pitää siivota tää huone (hienosti kerääntyny taas vaatteita lattialle) ja neuloa tota kaulahuivia ja vastata tohon taran lähettämään kirjeeseen. Huomenna varmaan pitäs äidin kanssa tilata noita kolmannen jakson lukiokirjoja, esim. matikan 2. kurssin kirja, psykologia ja ehkä maantiedon kirja. En oo ihan satavarma onko mulla oikee kirja.
Jos oisin tosi ahkera, niin siivoisin myös alakerrassa jotain ja tekisin äidin iloseks, mutta pesen ainakin pyykkiä jonkin verran ja hoidan varmaan tiskikoneen, sitten kuhan Dani ja Jenita tulee kotiin, niin siivotaan yhessä >:) okei, teitä ei varmaan kiinnosta, mutta järjestelen taas ajatuksiani ja mitä pitää tehdä, kun on koko päivä aikaa.

HENNI TULEE HUOMENNA KOTIIN JEE, mulla onkin ollu jo ikävä :--)


Nyt kyllä alotan huoneen siivomisen ja sitten luen kemiaa (nimimerkillä ymmärsin-eilisen-asian-mikä-käytiin-läpi, OLKAA YLYPEITÄ!1)

Ei kommentteja: